מי אנחנו?

סטודיו האוזר - משרד פרסום, עיצוב ומיתוג עסקי, מקבוצת "גליקמן נטלר סמסונוב", החל פעילותו בשנת 2007. סטודיו האוזר בעל ניסיון רב שנים בעולם הקריאייטיב והשיווק, ומתמחה במיתוג ויצירת קמפיינים פרסומיים, בשילוב אלמנטים ייחודיים של קד"מ. שלמה האוזר, המנכ"ל, שימש כמנהל קריאייטיב וכיהן כשותף במשרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב". לשלמה למעלה מ-20 שנות ניסיון בעולם הפרסום והשיווק ופעילות ענפה באפיקי המדיה השונים. הייחודיות של סטודיו האוזר הינה היצירתיות שלנו, המתחברת לראייה שיווקית וחשיבה אסטרטגית באווירה ביתית. ייחודיות זו, היא המעניקה לך פתרון מיתוגי, עיצובי-פרסומי מקורי, המותאם במיוחד לך. ישלנו את הידע המקצועי לתכנן, לבנות, לעצב ולהפיק מגוו ןגדול של מוצרי פרסום ממותגים, שכובשים את העין ואת הלקוח. במסגרת תהליך העבודה שלנו, אנו נוהגים להקשיב ללקוח ולצרכיו, לשתפו בתהליך החשיבה והניתוח האסטרטגי, ולשים דגש על שפה עיצובית ויזואלית יצירתית ומבדלת, המשולבת עם מסר פרסומי ברור וממוקד. מרכיבים אלו, המתובלים במענה מהיר, סבלני ואמפתי, הם המתכון האידאלי לקבלת תוצאות אפקטיביות עבור הלקוח.

close

צרו איתנו קשר

שם
טלפון
דוא"ל
פרטים
קוד אישור
Captcha Security

סטודיו האוזר

החשמונאים 100 קומה 7, תל אביב
טל: 03-5610265 פקס: 03-5610269

Hauser Studio

100 Hashmonayim St. 7th floor Tel Aviv, Israel
Tel: 972-3-5610265 Fax: 972-3-5610269

Facebook Like! בקרו אותנו
Close Button
4 לפברואר, 2014

לימוד עיצוב גרפי - תכני לימוד מרכזיים

תחום העיצוב הינו רחב וכולל נושאי לימוד רבים ומגוונים כגון: לימוד עיצוב גרפי, עיצוב קטלוגים, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, מיתוג עסקי, עיצוב אופנה, ועוד. במסגרת הניסיון האבסורדי לתמצת את נושא הלימוד המרכזי של כל מקצועות העיצוב הללו, ניתן לומר שלימודים אלו מתמקדים בעיקרם בטכניקת העיצוב והתכנון של מוצר כלשהו, כך שיענה על כמה שיותר קריטריונים שמציבים השוק וקהל היעד הפוטנציאלי של המוצר. קריטריונים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי ביצירה של מראה מזמין ואטרקטיבי, פונקציונאליות גבוהה ועלויות סבירות וממוצעות.

השפעת עולם העיצוב על חיינו

לעניינינו, אין מדובר ביצירת אומנות, כי אם במוצר לכל דבר, או במערכת של כמה מוצרים שנדרשים לעמוד במבחן המציאות והצרכים האנושיים. על אף שתחום העיצוב נושק לאומנות ולעולם הטכנולוגי, מדובר בתחום שעומד בזכות עצמו, והשפעתו – על היבטיו השונים – ניכרת בכל פינה וכמעט בכל תחומי חיינו - בין אם מדובר בעיצוב סביבת מגורינו, עיצוב הבגד או האביזר שאנו לובשים, עיצוב המוצר שאנו משתמשים בו באופן יומיומי וכד'.

מהו הרעיון שעומד בבסיס עולם העיצוב?

בכל עולמות התוכן שקיימים כיום, נבחין בנגיעות מעולם העיצוב, בין אם מדובר במבנים סביבתיים, בבגדים, או בכל מוצר אחר המשמש אותנו דרך קבע. בבסיס עולם העיצוב ומסלול לימודי עיצוב גרפי בפרט, עומד הרעיון לפיו ישנו צורך הכרחי לשלב בין מסר או אמירה מסוימת, לבין ההבנה של המעצב את הסביבה המקיפה אותו במסגרת תחום עבודתו. השאיפה של עולם העיצוב מתנקזת בדיוק לנקודה זו, ליצירת אינטגרציה מלאה בין שני פרמטרים אלה. 

באיזו שפה מדבר עולם העיצוב?

ייצור של מוצר העונה ברמה המקסימאלית על צרכים פסיכולוגיים, חברתיים ואסתטיים, הינו פועל יוצא של אינטגרציה בין המסר שהמוצר נדרש להעביר, לבין הבנתו של המעצב את קהל היעד והשוק אליו המוצר פונה. השפה שבה מדבר העיצוב הגרפי, מזוהה הן עם ידע טכני והן עם הבנה הנדסית. הדבר ניכר במיוחד בתחום האדריכלות, שם נדרש המעצב ליצור במרחב הפיזי אלמנטים שיתאימו למגבלות ולאילוצים הטבעיים.


30 לינואר, 2014

סטודיו האוזר - יצירתיות בפרסום גרילה

חתול עם אוזניות שמיילל מוסיקה ידועה, תינוק עם מותג טיטולים שרוקד ברייקדאנס, תלי רכב - דיוור ייחודי המוצמד לגלגל הרכב... המרדף הבלתי פוסק אחר תשומת ליבו של הלקוח בסביבה עתירת מותגים, מיתוג עסקי וגירויים ויזואליים אינו קל ונעזר בדרכים יצירתיות, מקוריות ונועזות. 

עסקים רבים שתקציבם הפרסומי מוגבל בהיקפו, מחפשים תמיד אחר דרכים יצירתיות במיוחד ללכוד את עינו והעדפתו של קהל היעד לשירות / מוצר / מותג שלהם. משרד פרסום "ישלוף" במקרים רבים "נשק" טקטי אסטרטגי עבור הלקוח, הידוע בשם "פרסום גרילה".

סגנון פרסום זה נועד למשוך את תשומת ליבם של הנחשפים אליו בדרך מקורית ויצירתית, המציגה בדרך כלל גימיק רעיוני מגרה וזכיר הקשור למותג שמעוניינים לפרסם. בעקבות הפרסום הגרילי יתרחש הד פרסומי תקשורתי במדיה ותפוצה ויראלית של המסר הפרסומי - מפה לאוזן או באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות.

אין זה משנה מהות העסק והאם הוא מקומי או ארצי, בפרסום גרילה היצירתיות פורצת הגבולות והרעיון הגרילי הייחודי חשובים במיוחד ויאפשרו חשיפה מוגברת ויצירת באזז פרסומי שיווקי בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, גם בתקציבים נמוכים.

בתמונה: שערכניסהלתערוכה – "ישדרכיםטובותיותרלהתקבללעבודה" – פרסומתלאתרשללוחדרושים (Advertising Agency: Scholz & Friends, Hamburg, Germany)


12 לינואר, 2014

מיתוג לעסקים באינטרנט – כיצד לעשות את זה נכון

רשת האינטרנט הולכת ותופסת נפח גדול בתודעת עסקים המעוניינים להעצים את אפקטיביות החשיפה הפרסומית שלהם. לרשת האינטרנט תכונות שיווקיות ויתרונות רבים, ועלינו לדעת כיצד להשתמש נכון ביתרונותיה ולמקסם אותם לצורכי שיווק ופרסום העסק - כדי לסייע לצמיחתו הכלכלית. מיתוג עסקי איכותי באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות, מעניק לעסק יתרון גדול ואפשרות להתמודד עם עסקים מתחרים.

 

האם זה מתאים לעסק שלך?

בעולם השיווקי - פרסומי העכשווי, כל עסק ראוי שייזום מהלך אסטרטגי נבון אשר ימצב אותו באופן נכון ואיכותי בראשם של הצרכנים. מינוף תהליך זה באינטרנט, כדאי לעסקים בכל תחום, קטנים וגדולים, בזכות יחס עלות תועלת משתלם ביותר. העלויות באינטרנט לצורכי שיווק ופרסום נמוכות משמעותית מאפיקים אחרים, צורת הפילוח לקהלי יעד ממוקדים נעשית בצורה יעילה, ואפקטיביות הפרסום גדולה וניתנת למדידה מדויקת – לפי הקלקה.

 

הדרך האפקטיבית לעשות את זה נכון

במרחב הסייבר ספייסי באינטרנט ישנו מגוון רחב של פתרונות - פלטפורמות אינטרנטיות, שמהן ניתן לבחור את המתאימות ביותר. בין הפלטפורמות: אתרי תדמית, אתרים ייעודיים, עמודי נחיתה, באנרים, רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, קידום ממומן או אורגני ועוד.

כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של פלטפורמות אלו, ממליץ לכם סטודיו האוזר להיעזר באנשי מקצוע הבקיאים בעולם האינטרנטי בצורה הטובה ביותר, יכולים לזהות אילו פלטפורמות מתאימות לעסק הספציפי וכיצד יש להשתמש בהן כדי להשיג את המטרות והיעדים השיווקיים המבוקשים.

מיתוג עסקי אינטרנטי חכם, נכון, ממוקד קהל יעד ואפקטיבי, יגרום לצרכנים לראות את העסק כמוביל בתחומו, מתאים לצרכיהם הייחודיים ומביא עימו בשורה אחרת וחדשנית.  

סטודיו האוזר מציע ליצור עבורכם אפקטיביות מיתוגית באינטרנט, בדרך מושכלת ומדויקת, שתתרום למינוף העסק שלכם ותסייע להגדיל את הרווחים. הניסיון שלנו מנחה אותנו לאתר את הפלטפורמות הנכונות עבור כל לקוח ועל ידי כך לממש את הפוטנציאל שלו.


20 במאי, 2013

קמפיין פרסום ארצי מתפתח לתמיר - תאגיד מחזור האריזות בישראל

מחודש מרץ 13 ואילך השקנו בסטודיו האוזר קמפיין פרסום כלל ארצי, ל"תמיר"- תאגיד מחזור האריזות בישראל. הקמפיין הפרסומי מטמיע את שפת המיתוג ומעביר את בשורת המחזור והפרדת האריזות לפחים בצבע המתאים, לקהל היעד – תושבי ערים ורשויות מקומיות ברחבי הארץ.

הקמפיין הפרסומי אינפורמטיבי יצא בכמה מסרים בהתאם לפחי המחזור שמוקמו ברשויות ולשילוב ביניהם, ועם מסר משלים בחיבור לעיר או המועצה המקומית המסוימת – לדוגמא: "מהיום, גם בגבעתיים מפרידים אריזות לפח הכתום". "גם תושבי מטה אשר מפרידים בצבעים... מהיום, מפרידים פסולת לפח בצבע המתאים". המחזור נותן צבע לחיים.../ סגול זה הירוק החדש... מהיום, אריזות זכוכית מפרידים לפח הסגול" וכד'.

הקמפיין הפרסומי יצר באזז והניע תושבים בבתים רבים ברחבי ישראל למחזר אריזות, ובין היתר בערים – הרצליה, גבעתיים, אשדוד, שוהם ועוד.



אראל מרגלית - קמפיין פרסומי לפריימריז של מפלגת העבודה

אראל מרגלית, הינו איש עסקים, מייסד ויושב ראש קרן הון הסיכון הבינלאומית JVP – מהקרנות המובילות בישראל ובעולם.

במערכת הבחירות האחרונה, סטודיו האוזר נטל חלק בעיצוב והפקת קמפיין הפרסום התדמיתי של אראל מרגלית, להתמודדות בפריימריס של מפלגת העבודה לכנסת ה-19.

הקמפיין הפרסומי תדמיתי להרצת מועמדותו לרשימת העבודה נחל הצלחה יתרה, כאשר הציב את אראל במקום העשירי ברשימה.

במסגרת הקמפיין שיצא תחת הסיסמא: "הזדמנות חדשה לעבודה", עיצבנו בסטודיו האוזר מגוון עזרים פרסומיים שיווקיים וביניהם: שלטי חוצות, עלונים תדמיתיים וניירת משרדית.

אראל מרגלית החל לכהן כחבר כנסת מן המניין בינואר 2013.


1